2009/11/29

Esquisses

I've revamped the blog a bit, gave it a modern edge. Here are a few sketches from my sketchbook.

For you Mac users out there, my friend recommended this alternative to MSN Messenger:Mac called Adium. I really like it. It's free, it covers most chat applications and sites and it's customizable. There's a lot of fun extras you can download from the site.

J'ai refait le look du blog question de lui donner un côté plus moderne. Voici quelques croquis de mon cahier d'esquisses.
Pour les utilisateurs de Mac, mon amie m'a recommandé une alternative à MSN Messenger:Mac nommé Adium. Je l'aime beaucoup. C'est gratuit, la plupart des applications et des sites de clavardage sont inclus et il est personnalisable. Il y a aussi beaucoup d'extras amusants disponibles sur le site d'Adium.

No comments: